سوال 2

1. درمان کیست رحم چیست؟

دارویی هست به نام داروی بیماری های زنان، علاوه بر این، تباشیر هندی به آن اضافه می کنیم که، کیست را از بین می برد. تباشیر، درمان همه کیست هاست. ولی حمال می خواهد که آن را به کیست برساند. مثلا اگر کیست کلیه داشته باشیم؛ باید چیزی آن را به کلیه برساند، همانند ترب و سداب. داروی زنان که عرض کردم، حمال تباشیر است. که آن را به تخمدان می رساند و کیست را درمان می کند.


2. برای درمان پر کاری و کم کاری تیروئید چه توصیه ای دارید؟

از وقتی که نمک عوض شد و نمک تصفیه شده ی ید دار آمد، این مشکلات پدید آمد؛ چون بدن، ید شیمیایی را جذب نمی کند و به دنبال کمبود ید، بیماری گواتر و کم کاری و پر کاری پیش می آید. پس باید از نمک دریا استفاده کند. نمکی که در روایات توصیه شده، همان نمک دریاست. در روایت به «الملح الجریش» تعبیر شده است، نمکی که ناهمانگ است و ریز و درشت است. سنگ نمک هم استفاده می شود.


3. درمان دیابت نوع اول و دوم را بفرمایید؟

داروی مخصوص دیابت داریم که در روایت آمده است که مرکب از دوازده گیاه است وجالب این است که بیشترش شکر است. داروی مرکب چهار هم هست که در درمان دیابت بسیار موثر است، که موادش کمی کمیاب است. دو فاز دارد. که اولا قند را تنظیم می کند. و دیگر این که، در روایات آسیب هایی که به مغز و کلیه و چشم بخاطر قند وارد می شود، را با این دارو درمان می کند.

دستور غذایی دیابت سویق جو هست که تنظیم کننده است.


4. درمان ام اس چیست؟

از نظر تعریف در بیماری فلج داخل است. که درمانش قطره مرزنجوش با جامع امام رضا (علیه السّلام) است که درست می کنند و درون بینی می ریزند. علاوه بر این داروی حضرت محمد (صلوات الله علیه و آله) هست که به شخص بدهند و سویق جو شسته و نشسته بخورد. که جو نشسته تقویت دست ها و کتف، و جو شسته، تقویت پاهاست.


5. درمان ناباروری و ضعف اسپرم چیست؟

دارویی داریم به نام پودر تینفیل، روایتی از حضرت امیر (علیه السّلام) داریم که مرکب از یازده گیاه است که اصلش،گیاه تینفیل است که در شام است ولی فعلا با توجه به شرایط شام، امکان دست یابی نیست. ولی مقداری داریم که به تعداد افراد زیادی داده ایم که دارای فرزند شده اند. پودر کوَر هم خوب است، آب منی مرد را زیاد می کند و کاسنی هم درمان نازایی است.

و دستور غذایی هم این است که: پیاز سفید را خرد و با روغن زیتون سرخ کنند و تخم مرغ محلی روی آن بشکنند و از روز هفتم قاعدگی تا روز سیزدهم صبحانه بخورند. و هرشب از هفتم تا سیزدهم، یک لیوان شیر با عسل بخورند و سی گرم ژل رویال (عسل ملکه) با نیم کیلو عسل خوب مخلوط کنند و هر روز صبح ناشتا یک قاشق مربا خوری عسل، با هفت دانه، سیاه دانه بخورند و شب چهاردهم که شبی است که تخمک پایین می آید، همبستر شوند؛ تا همان ماه یا ماه بعدی بچه دار شوند.