در این پست تعدادی از سوالاتی که از استاد تبریزیان پرسیده شده است با جواب آنها قرار داده شده. امیدواریم برای مخاطبین محترم مفید فایده و قابل استفاده باشد.

سوال 3

کسانی هم که سوال دارند می توانند در قسمت پرسیدن سوالات سوال خود را بپرسند که ان شاء الله از استاد تبریزیان پرسیده خواهد شد و قرار خواهد گرفت.


سه شب است که فرزندم چهل درجه تب دارد.چه توصیه ای می فرماید؟
پاشویه کنید و پارچه خیسی را روی پیشانی بیمار قرار دهید تا فوری خنک شود.این در مرحله اول، در مرحله دوم باید درمان کرد. یکی سیب کال درمان تب است و یکی آب و عسل. واگر اثر نکرد روغن بنفشه با کاسنی قاطی کنید و روی پیشانی بچه بمالید فوری تب پایین می آید.

خانمی سه سال پیش غده ای در سینه اش داشته و عمل کرده است و غده به معده و روده سرایت کرده، تا اینکه پا و شکمش ورم کرده است و الان به کما رفته است و سرطان بدخیم دارد. آیا درمان دارد یا خیر؟
در مرحله اول باید کاری کرد که از کما خارج شود و برای این کار، قطره ی مرزنجوش داریم که باید در بینی اش بریزند و روایات می فرمایند که او را به محل نماز خواندنش ببرید و سوره صافات و یس بخوانید. در مرحله بعد درمان های زیادی برای سرطان داریم که بعد از به هوش آمدن باید انجام بگیرد.

داروی بیماری تشنج چیست؟
بهترین درمان بخور حضرت مریم(سلام الله علیها) است. دارویی ترکیبی از یازده چیز است که یک مقدار جمع کردنش سخت است. مانند قطران شامی و... ما دسته جمعی این کار را انجام می دهیم و موثر است. و دارویی به نام تشنج داریم که باز هم مرکب از صمغ عربی است و باید در اول و اخر و وسط ماه بدهند.

برای رفع یبوست در کودکان، چه توصیه ای دارید؟
بیشتر موارد بخاطر غلبه ی سوداست. باید سودا را درمان کند. دارو می دهیم ولی مقطعی درمان می کند و ادامه نمی دهند. کسانی که مبتلا هستند دو درمان دارد. یکی سودا بر است که ریشه ای درمان می کند و یکی ملین است. یکی از بهترین درمان ها هم تنقیه با آب است.

بچه ای که قلبش سوراخ دارد، آیا خوب می شود؟
درمانش سهل و آسان است. قرص خون، مرکب شش را مصرف کند، صد درصد خوب می شود.


چند سوال و جواب از استاد تبریزیان با بیان استاد:

دریافت
عنوان: گرفتگی قلب، نفس تنگی، کک و مک، صاف شدن صورت، هپاتیت
حجم: 1.13 مگابایت